Run to you

2012062714:19

 

run to you

 

 

I know that when you look at me 當你望向我時,我明白 There's so much that you just don't see 依然有許多事情,你沒有察覺, But if you would only take the time 但只要你多停駐一些時間 I know in my heart you'd find 我知道,你會發現在我心中 A girl who's scared sometimes 有一個女孩,有時她真的…如此畏懼 Who isn't always strong 她並非永遠如此堅強 Can't you see the hurt in me? 你可以感覺我的痛楚嗎? I feel so all alone 我感覺 深深的孤獨 I wanna run to you (oooh) 我好想奔向你 I wanna run to you (oooh) 好想奔向你 Won't you hold me in your arms 你會將我擁入懷中嗎? And keep me safe from harm 保護我,讓我安歇,不再讓我受傷 I wanna run to you (oooh) 我好想奔向你 But if I come to you (oooh) 但如果我走向你 Tell me, will you stay or will you run away 告訴我,你會留下來,還是會離開? Each day, each day, I play the role 日復一日,我扮演著一個角色 Of someone always in control 一個總是很穩定、很自制的角色 But at night I come home and turn the key 但每個夜晚,當回到家,轉開鑰匙的那一刻 There's nobody there, no one cares for me 裡面卻空無一人,沒有人在意我 What's the sense of trying hard to find your dreams Without someone to share it with 當如此努力於尋找著自己的夢想,卻沒有人能夠分享,這有什麼意義呢 Tell me what does it mean? 告訴我,這有什麼意義? I wanna run to you (oooh) 我好想奔向你 I wanna run to you (oooh) 好想奔向你 Won't you hold me in your arms 你會將我擁入懷中嗎? And keep me safe from harm 讓我安歇,保護不再讓我受傷害 I wanna run to you (oooh) 我好想奔向你 But if I come to you (oooh) 但如果我走向你 Tell me, will you stay or will you run away 告訴我,你會留下來,還是會離開? I need you here 我需要你在這裡 I need you here to wipe away my tears 我需要你在這裡,擦乾我的眼淚 To kiss away my fears 吻去我的畏懼 If you only knew how much I wanna run to you 如果你知道,我有多麼渴望奔向你……